söndag 1 mars 2009

Storstädning..

Den här sitter som Magnet på vårt kylskåp. Men ibland får man slösa bort livet lite. Är trevligare att bo i ett städat hem! Fick värsta rycket. Gillar inte och städa på en Söndag egentligen. Men så blev det idag. Håller på i köket just nu. Skrubbar ALLT. Dörrar, lådor, fönster helt enkelt allt. Höll just på med Micron, skulle torka luckan. Då lyckades jag igen! Skar upp pekfingret på högerhanden. Suck. Hur ska jag kunna torka av allt och vara blöt på fingret när jag måste ha plåster. Tur att jag hittade ett Batman plåster (Tack Celie! Får bli hennes bidrag till städningen) Sandra lånade min bil ner till stan, så hon kommer o hämtar mig när det är dags för Söndags middag. Vi väntar dock tills Sara och Jacob är färdiga med sin flyttstädning. Snart är det dags för deras bröllop! Roligt.


Jaja, nu ska jag försöka fortsätta trots plåster.

Inga kommentarer: