torsdag 26 mars 2009

Våfflor Våfflor, massa Våfflor!

Blev en riktigt mysig ledig dasg igår.
I Tisdags var jag rätt uttråkad. Vara hemma själv är kanske inte riktigt min grej. Men då hittade jag äntligen ngt som roade mig... En gratis online danska kurs. Så nu håller jag på och lära mig danska på riktigt. hahah, riktigt roligt!!!
Hann prata med både Pappa och Elna innan lunch igår. Båda sidorna verkar nöjda efter familjens besök hos Elna.
Lunchade med Sandra nere i stan. Gott.
När jag väl var där nere kunde jag som vanligt inte låta bli o shoppa.
Blev en kalender. Sen hittade jag nog en klänning jag kan ha på bröllopet om en månad! Äntligen!!
Sen gick jag för och köpa bh... hatar det! Hittade dock riktigt bra efter att jag lyssnat på butiksbiträdet, min dom blev 80 E!!!! jaja, inte så mycket och göra åt saken! (Slutar dom aldrig växa!?!)
Sen blev det Våfflor!! Smarrigt Smarrigt!

Jaja, nu ska jag duscha.. jobb som gäller idag. I eftermiddag ska jag vara med på Intervjuer. Spännande!:) Tycker de e roligt när man får göra lite nya saker och inte bara stå på golvet..
(Jag tror nästan att våren har kommit hit, men säg det inte högt, då skräms den nog bort!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

så konstigt det där med boobies. en vill få dem sluta växa, andra vill få dem växa MER. hahahaha :D men visst är bh det trååååkigaste man kan köpa???! min är så sliten att bygeln hoppar ur och trycker in i köttet... kanske dags asså... ;)

Bettan sa...

Åhhh, jag fick mig en våffla idag me... även om det var en belgisk våffla var den rikigt smarrig!!!