tisdag 24 mars 2009

Vårlökar

Idag när jag var på Gränby kunde jag inte låta bli och köpa lite VÅR blommor! Kommer inte våren till mig får jag fixa vårkänslor själv! Haha, Ojoj vad det tjatas om vår här! Men men.. Så fina så! Blev helt förälskad i krukorna! Helt i min smak!
Snart kommer det vår blommor i mitt rum!

Inte långt kvar innan den blommar helt

Har ju faktiskt en blomma som blommat på köksbordet i flera veckor nu! Fick den av Moster i födelsedagspresnt. Riktigt vacker är den med massa blommor! Det gillar jag :) Är inte helt lätt skött men eftersom den står på köksbordet blir jag hela tiden påmind om att vattna den! Jag är så duktig så!
Om ni undrar så JA jag är uttråkad och har inget och göra. Därför såå många blogg inlägg idag. Nu ska jag diska.

1 kommentar:

Bettan sa...

Riktigt snygga krukor!!!