tisdag 24 mars 2009

Jag har gjort det igen!

Varför lyssnade jag inte på mig själv?! Tänkte de hela kvällen igår men lyssnade jag!? Nä!
Suck..
När jag kom ner till bilden för att bege mig till sjukgymnasten. Visst låg pappret, som jag vände upp och ner på hela lägenheten efter igår. Visst stod det dagen och tiden som jag tänkte på tyst långt bak i huvudet. Men lyssnade jag? Suck.
Så tiden var mycket riktigt idag. Klockan 8.15. Nu är det 4 veckors vänte tid om jag vill boka en ny tid! 4 veckor!! Nä, skulle inte tro det. Så nu struntar jag i sjukgymnast. Vem har tid med sånt?

Borde kanske verkligen ta tag i min träning som jag tänkt så många gånger. Varför gör man de inte bara?! Har verkligen 1000 anledningar. Men jag vet inte fall ngn av dom är så bra! Sen borde jag hitta ett gym som jag trivs med. SATS är nog inget för mig. Särskilt inte här i Uppsala. Varit i reciptionen en gång och det gav riktigt obehagskänsla. Ett sånt gym där alla är perfekta och snygga när dom tränar! Det är INTE jag! Röd och flammig i ansiktet, ser ut som en stor uppsväld Tomat! Platsar inte där helt enkelt....

Inga kommentarer: