söndag 15 mars 2009

Rinkeby fest.

Ja, de blev Melodifestivalen när vi kom dit. Jag som trodda Måns skulle vinna. Tji fick jag.. Men visst, hon kan ju sjung i alla fall
Var kul och träffa lite nytt folk. Var ngr som jag hälsat på förr. Men alltid kul med nya kontakter.

Men vi var ju trots allt i omtalade Rinkeby, så spänning fick vi. Upptäckte att de stod massa poliser nere på perkeringen och att dom spärrat av där Jacobs bil stod. Så han blev tvungen att springa ner och fråga polisen om han fick springa in och hämta sin bil. Visade sig att någon hade hält bensin på en bil men lite på de övriga. Lite läskigt. Kunde ju verkligen blivit en stor Bomb. Usch. Men han räddade sin bil och inget hände. Glad att jag inte hade Glenn med mig!!!

Nu bråkar mitt öga igen! Nerver under som drar. Känns konstigt och gör att jag blir yr, ser konstigt. Har haft det tidigare, men jobbigt är det. Så nu ska jag nog sova, ska ju faktiskt jobba imorgon...

1 kommentar: