fredag 6 mars 2009

NOOOOOOOOOOOOO!!!!

Hade helt missat det. Hade på känn att det var snart. MEN inte sååååå snart!

Nästa kurs EMP. Kollade just i pärmen för att göra lite och vad upptäcker jag!? Jo, kursen börjar Måndag morgon!!! Wops! Inte bra alls! Jag som inte är färdig. Inte gått igenom allt med Fredrik! Hur ska det här gå!? Nu fick jag en liten klump i magen! Jaja, löser sig säkert. Men då får jag helt enkelt se till och göra allt hela kvällen. Ute i sista sekund som vanligt! Jag som måste lägga mig tidigt eftersom jag ska öppna imorgon...
Har fått order av Fredrik och Högsta bossen Roland att jag INTE får lyfta något. Jag får inte röra en pf-korg, inte bära, inte bäga en pf. INGET. Får inte skada min hand. Så Fredrik ska vara där på lunch så han ska ha koll på att jag inte rör ngt tungt med höger. Blir en utmaning de ni! Ojoj, hur ska jag kunna låta bli. Men jag får väl bara lyda!
Nu ska jag äta! Smarrig middag på g!

Inga kommentarer: