söndag 29 mars 2009

Elin Elin Elin!!!

I natt kommer Elin!!! Äntligen! Som man saknar henne!
Är ledig imorgon. Så vi ska prata och prata och prata heeela dagen lång. :) Bästa lediga dagen på länge! Men nu måste jag nog dammsuga. Så det är lite renare när hon kommer! Här är inte så stökigt, men lite smutsigt.
Är egentligen för trött. Men det är bara att göra!

Har jag sagt att jag har köpt klänning till bröllopet. Inte mitt ;) utan Sara och Jacobs! :)
Blev en fin stor blommig i massa färger från MQ. Tänkte testa den med rätt Bh när jag städat färdigt och se fall jag fortfarande är nöjd. Haha, sånt kan ju ändras! Men jag måste nog sola innan bröllopet! Trivs inte med at vara så här blek. Mycket finare när man har lite färg. Nä Julia nu är det du som går och Dammsugar! Okidå! Ohhh...(Har man inte mamma här får man ju vara sin egna mamma!)

1 kommentar:

Bettan sa...

Haha, jag vet hur det känns när man måste skälla på sig själv - men det funkar ibland iaf! :)
Ha så kul me Elin!
Kraaam