fredag 6 mars 2009

Mysigt franskt..

Sprang över en så mysig blog igår. Inte för att jag läst så mycket. MEN mysig är den.http://sugartime.blogg.se/ Eller musiken som kommer upp när man går in på hennes sida är mysig. Fransk och härlig. Tror jag är lite små kär i frankrike. Måste se till och åka dit någon gång.

Nu har jag varit ute på en liten shoppingtur med mig själv. Alltid kul faktiskt. Så länge man hittar ngt roligt.
Vet inte riktigt fall jag ska jobb imorgon eller inte. Fredrik skulle försöka hitta ngn, men annars får jag komma in och jobba.
Nä, nu ska jag plocka undan det sista och damtorka i vardagsrummet. Sen ska Celie diska och sen får vi hjälpas åt med golven (Har jag bestämmt, får se fall jag får med henne) sen är hela lägenheten skinande ren! Jag vet att det tagit många dagar för mig, men det är bara för att jag är så noggran. Sen har jag haft en hel del pauser för shopping!
Men det blev ingen klippning. Fick ett tips av Lovisa på en bra salong, men jag har inte riktigt 2000 och lägga på håret!!! När blev det så dyrt? Sen får jag vänta lite till tills cyckeln blir lagad!

1 kommentar:

Bettan sa...

Hängde inte riktigt med på kopplingen mellan att klippa håret o cykeln, men det blir säkert bra! jukt dyrt bara för att fixa håret - nåt som alla måste göra ju!
Såna saker borde va billiga - alla måste ju klippa sig ju!!!