tisdag 24 mars 2009

April väder!

Det första jag sa imorse när jag steg upp och tittade ut genom fönstret var: Idag är det vår! Nu är det vår på riktigt! Den här solen är verkligen vår. Nu är den här för att stanna!
Detta höll Celie helt klart med om och jag kände hur glad jag blev i hjärtat över att våren var här!

MEN tji fick jag igen! Är bara April väder! För nog snöar det alltid! Halvt storm vet ja!

Tog den här bilden för och visa vilket hemskt vår väder vi har! Dimmigt, snöar och allmänt gråt. 3 min senare tog jag den här bilden...


Solen lyste! Målnen nvar nästan borta, bara lite i horisonten. Strålande sol! Kände värmen. Nu är snön tillbaka igen! Det här vädret tar knäcken på mig! Jag vill ha vår nu!!!

1 kommentar:

Bettan sa...

Jag gillar den andra bilden bäst!
Vi får hoppas våren kommer till er snart också! :)