tisdag 24 mars 2009

Julia, suck!

Nu har jag gått och tänkt i två veckor att jag måste köpa en kalender och lära mig och använda den! Jag har haft kalender nästan alla år, men dom blir inte använda. Bara de första veckorna. Sen bär jag bara med mig den. Skriver inget i den. Jag har allting i huvudet. Det brukar funka. Glömmer lite dock. Men nu har jag glömmt nght viktigt!!!
När jag var hos doctorn för tre veckor sedan bkade dom in mig hos sjukgymnasten! Jag tog emot pappret och la det i handväskan. Men var är pappret nu!?!?! Alla andra papper och skräp ligger kvar. Men inte det här pappret! Suck. Tänk om det var i morrse? Eller igår? Eller på Fredag när jag jobbar!? Vet inte alls! Hoppas det är i morgon. Sen har jag sökt på Eniro, men dom finns inte med. 118 118 hittade inte heller dom! Hur kan man inte finnas med någonstans! Fattar inget.
Jaja, nu ska jag springa ner och fråga. Blir väldigt pinsamt om dom svarar ja klockan 8 imorse hade du din tid! Tänk om jag måste betala då i alla fall! Suck. Ibland önsar man att man inte var Julia.

Jag ska köpa mig en Kalender idag! Den ska användas VARJE dag och hör sen!

Inga kommentarer: