söndag 8 mars 2009

Jobb in i det sista...

ja, här sitter man då. Kvällen innna. Klockan är redan halv 8! Har löst mitt pluggandet. Fixa det. Tänk vad jag kan. Men jag har VERKLIGEN INTE fuskat! Skulle jag ALDRIG göra! Men det vet ju ni som känner mig! Är inte riktigt min grej att ta en genväg!

Sitter här och orkar bara inte skriva ett ord till eller packa. Är helt slut och trött. Är för tomt och mörkt i min lägenhet. Sen har jag jobbat lite många timmar idag. Allt var lungt till ca 40 min innan jag skulle gå av golvet. Då Då kom ALLA! Eller alla som inte kommit tidigare under dagen i alla fall! Sen när vi är bara ngr alla ska ha rast eller slutat känns det som, kön går ut genom dörren. Vad händer då!? Jo, värmeskåpet, där hamburgarna ligger och väntar på att bli sålda, går sönder!!!! INTE BRA! Så det var kaos där ett tag. Så det vara bara att lugnt infinna sig i att jobba 12 timmar idag. Var inte hemma för än vid 18. Suck.. en låååång dag med bara jobb. Jag som skulle ha hunnit springa till affären och köpa mig ett par strumpbyxor till veckan. Men inte då!

Men när den här kvällen är över ska jag riktigt njuta av veckan som kommer! 5 dagar på Hotell, nybäddad säng vaje kväll, restaurang mat varje dag, trevligt sälskap och allt vad det innebär. Tycker det ska bli såå skönt!
Men nu måste jag ta tag i allt och packa, man måste vara finklädd på kurser.. kommer du i jeans får du avbryta kursen och åka hem. Så fin kläderna är det som ska med! Men det gör inget för mig. gillar att vara uppklädd!
Jaja. Vi hörs om en vecka när jag kommer hem igen.....

1 kommentar:

Bettan sa...

Heeeej!
Längtar till vi kan snacka lite.... vill höra allt om kursen o alla finkläderna! ;)
Kraaam