lördag 28 mars 2009

Lördags morgon!

Jobb jobb, hela helgen lång! Men det gör inget. Kommer ju en ny helg nästa vecka!
Gick och la mig hyfsat tidigt igår. Efter jag sett vem som vann "let´s dance".
Har vaknat av mig själv hela veckan! Sjukt skönt. Men idag hade jag stält klockan på 8. Men jag vaknade klockan 7!!! Av mig själv. Tvingade mig och ligga kvar en stund till. Så nu har jag haft en låååång lördags frukost med mig själv. Ska åka till jobb om 5 min!

Vem var det som sa ut högt att det var vår!?! Sa jag inte att ni inte skulle söga de! Nu blev det bortskrämd! Var snöstorm vid jobbet igår. Snöat nästan 1 dm!!! Fick köra i 70 på motorvägen heeela vägen hem! Usch! Gillar inte det här. Jag som trodde att mina vålökar hade hjälpt våren att komma fram. Var nästan tort överallt, snön krympte för varje dag. Började se ljust ut. SÅ kom det här! Suck..
Men men, det är ju faktiskt inte ens April än, så det hade varit lite konstigt om det redan varit full vår! Men man längtar ju så man går sönder!

Längtar till Måndag!!!!! Då kommer Elin på besök! Wieeeee!

1 kommentar:

Lovisa sa...

Jag längtar också till våren! KOM NU!