fredag 6 februari 2009

Tiden springer iväg...

Tyvärr är jag intelika snabb o effektiv. Bettan kom in på datorn så vi pratade lite. Hon skulle just titta på ett nytt avsnitt av grays. Jag gjorde verkligen mitt bästa för och låta bli. Reste mig till och med från soffan. Men jag kunde inte! Var tvungen. Så nu har jag tittat. Skönt och ligga lite på soffan. Får ju ha lite lugn stund ibland. Men nu har jag riktigt sjukt bråttom! Haha. Jaja, Celie kommer hem snart så om vi hjälps åt går det snabbt. Bullarna tar nog inte så lång tid heller att baka! Så vi hinner nog. När, jag är inte tidsoptemist! Haha.

Just de, jag måste ju berätta för er alla om vad som hände igår. Denna stor dag. Ett nytt kapitel började igår. Nä, ja har inte skaffat pojkvän. Jag pratar om jobbet! För igår hände det grejer vill jag lova! Men som sagt ja hinner inte skriva nu. Men om någon är nyfiken kanske jag skriver när jag får tid.. Haha.

1 kommentar:

Bettan sa...

Vilket elakt inlägg! Klart vi vill veta vad som hände!!! Men vi får ta det när du har tid en dag.. :)
Ha de gött me kussarna!
Puss Puss