onsdag 11 februari 2009

Job jobb, allt som är i huvudet just nu är jobb!

Fick lite panik igår. Vet inte fall det känns så mycket bättre idag. Men jag försöker låta bli och tänka på det. Drömmde om jobbet inatt, allt var Kaos stressigt och hemskt. Ja vad jag känner för att åka till jobbet nu. Men men, de ska nog gå bra. Sen råkade jag nog säga oki till att jobba på Söndag också! Så på Söndag blir det öppning på Fyisingen, andra sidan. Spännande. Blir mycket jobb nu i början. Problemet är bara att jag ska på 30 års fest på Lördag kväll! Sen har jag inte öppnat på riktigt länge, gått och lagt mig efter 12 varenda kväll! Men om man hoppar en natts sömn klarar man sig väl i alla fall. Får ta igen det på måndag morgon.

Allt det här borde inte vara jobbigt. Men det bara känns som om jag inte kan något längre. Som allt jag har lärt mig är fel. Jag har bara lärt mig, vet vad jag ska göra, men egentligen kanske jag hoppar över tre steg, fuskar mig till det. I slutändan blir det ju fel då! Sen är jag ju så grymt dålig med alla listor och papper som ska fyllas i! Är ingen list människa. Men jag får väl bara se till och lära mig det. Undrar fall problemet egentligen bara är min dåliga själkänsla. Tror inte på mig själv. Innan har jag kunnat gå runt och säga att jag kan allt och intala mig att jag är duktig, men nu, tror inte att jag ens trot på mig själv! Som om allt bara har varit en fasad jag kunnat gömma mig bakom. Nu när jag måste visa vad jag verkligen kan blir jag liv rädd! Oj, nu blev det mycket självanalys. Behöver nog bara skriva ner allt så det ska kännas lite bättre!

Nä, nu borde jag klä på mig och åka.

Inga kommentarer: