lördag 7 februari 2009

Tekninkens under!

Kom inte i säng för än sent sent igår. Hade mycket att ta igen. Kom i säng vid 4! Så vi sov ut länge idag. Sen blev det en lång mysig frukost innan vi gjorde vid oss och åkte ner till stan. Shoppade lite, gick en runda runt domkyrkan innan vi gick och tog en fika! Super mysigt. På vägen hem plockade vi upp Sandra med PS2 och Singstar. Men först blev det tacco.
Vi hade inte rätt sladdar för att koppla in PS2 till vår gamla dator. MEN ibland är jag JULIA så teknisk, ett geni, så jag kopplade in bilder till dvd sen kopplade jag ljudet till cd spelaren. Tada! Ljud och bild fixat! Tänk så duktig man kan vara och fixa allt själv. Vilken kvinna. Sjukt imponerad av mig själv som ni märker.
Så nu har vi sjungit oss hesa! Som jag rockade idag! Brukar inte lyckas och komma i topp, Men idag slog jag flera rekord! Riktigt roligt hade vi. Klockan har nu slagit 23, så vi vågar inte sjunga mer. Lite respekt för grannarna, sjöng inte så fint. Nu sitter vi o tittar på Oceans twelve. Har helt enkelt en riktigt mysig helg! :D

1 kommentar:

Bettan sa...

Du borde va stolt - bra jobbat!!