torsdag 12 februari 2009

Alvaro Santos!

Måste ju bara skriva ett inlägg om dena man! Läste om det nya med förskräckelse igår. Här har jag gått och drömt och hoppats. Inte ens vågat prat om det för risk att man ska bli besviken om så inte är fallet!

Tänka bara:
Alvaro Santos och Henrik Larsson son anfallare i Helsingborgs IF! Ojojojj... vad ska man mer säga!? Bara tanken ger ju nästan gåshud.

Visst alla i Helsingborg Älskar Larsson, han är vår hjälte! MEN sen finns det en tätt bakom. En som varit min favorit. Alvaro. Saknat honom nu i många år. Celie hade massa bilder av honom på väggarna. Har hans atograf någonstans. Som vi gillade honom! Har tog fotboll till en annan nivå.

Så vad händer nu, jo han går till Örgryte!!!!! Vad hände!!??!!

Tror inte riktigt att man kan skylla det på Alvaro, hörde att HIF la ner förhandlingarna om honom när det blev klart att Larsson stannar. Men hallå! Hur tänker ni i styrelsen. Förstår ni inte hur bra det hade varit och ha både Alvaro och Larsson! SM-Guld nästa!!! Sen måste ni ju se lite långsiktit, Larsson stannar inte så länge till. Alvaro skrev på för 3 år! Det hade vi behövt! Suck bli så trött.
Man i vilket fall..
Alvaro, gillar dig fortfarande. Du är förlåten :P Men jag tycker det är rikgtigt synd att jag inte får se dig i Helsingborgs tröja igen! Du är saknad!

Oj, de här var ett ritkigt NÖRDIGT fotbollsinlägg. Men ingen har väl missat att jag är en HIF nörd. :P

1 kommentar:

Bettan sa...

ALVARO!!!!!
Han borde komma tillbaka till Helsingborg... varför kan inte HIF inse detta faktum?!