tisdag 10 februari 2009

Jag kan inte det här!

ojoj, nu är jag nervös. Insåg just vad jag har gett mig in på! Hur ska det här sluta?! Kommer aldrig gå! Usch. Vill inte mer. Nu vill jag hem. Nu vill jag gömma mig! Ni tror bara så mycket, jag kan inget! Det kanske verkar som om jag kan saker, men egetligen kan jag inget. Så det känns. Ni kommer snart inse det. Det blir inte roligt för mig när ni inser att jag inte är så bra. Jag tror verkligen inte att jag klarar det här. Det är för mycket. Ni behöver någon annan! Inte ja!

Det är nu jag behöver dig! En kram och berätta att allt kommer bli bra. Behöver krypa upp i din famn och gömma mig för allt. Medan du berättar att allt verkligen kommer bli bra. Behöver dig att prata med. Behöver dig att gå brevid och stötta, ge mig något annat och tänka på. Det här är bara läskigt! inte spännande alls!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag är hääär! du får krama mig, gnälla, gråta, skratta.. vad du än behöver för att må bättre. o kom ihåg att du fixar allt!! du kan mer än du tror! saknar dig! pusss

Bettan sa...

För att va en riktig kristen bibelskoleelev.. Han är alltid där för att stötta dig!!!!