söndag 22 februari 2009

Sista dagen

Sista dagen på Nytorp. Sista dagen med mina arbetskolegor där.
Sista dagen som 23 åring. Sista dagen som lat.

Imorgon, börjar mitt nya liv. Ett år äldre, nytt jobb. Så nu ska jag ta tag i träningen. Gör ändå inget annat vettigt på min lediga tid. Så nu SKA jag Träna igen! Behövs vill jag lova!
Det här går inte längre. Måste göra ngt med mitt liv ju. SÅ mitt mål som 24 åring blir jobba, och träna. Sen har jag inte fler mål just nu. Om jag tränar och jobbar så slipper jag sitta här hemma framför datorn och göra inget. Nä nu ska jag inte börja gnälla. Är ingen fara med mig. Men nu ska det bli ändringar.

Sen ska jag sluta låta folk köra över mig. Måste faktiskt börja tänka på mig själv. När jag tänker på mig själv inser jag att jag inte alls gillar den här situationen. Det ingick inte ALLS i vår överenskommelse. Jag mår inte bra av hur det är. Se till nu och fixa och gör din del av vårt avtal. Annars kommer det här gå ut över vår relation. Jag står inte ut. Inte gått med på det här! Det är inte mitt ansvar! Utnyttja inte mig för att jag bryr mig! Det går inte längre. Snälla ta ditt ansvar så jag slipper ta det här ett steg längre. Är rädd för vad som kommer hända då! Jag Älskar dig sååååå mycket. MEn det kan verkligen inte fortsätta så här!!! Hur hamnade jag här?!

Nä, jag skulle ju inte tänka. Så sluta gnälla nu. På med smilet och åk till jobb. SLuta tänka Julia. Hjälper ingen. Du mår bara sämre. Tillbaka till planen. Jobb och träning. Det som står på schemat nu. Något annat orkar jag inte med....

1 kommentar:

Bettan sa...

Hej!
Det är alltid underbart med nystart! :)
Hoppas du kommer trivas på andra sidan motorvägen! :P
Vi får se till att prata snart!
Puss Puss