måndag 9 februari 2009

Bio.

Sov rätt länge idag igen. Efter frukost lockade Sing stare igen! Alltid lika roligt. Hade dock kört igenom alla roliga låtarna ju. Så när bettan ringde på Skype sprang jag undan lite för att prata. Alltid lika roligt o uppdatera varnadra. Vi kunde dock inte sitta här inne hela dagen. SÅ ikväll har vi varit på Bio. Såg Yes-man. Kan jag rekomendera. Den var faktiskt riktigt bra. Skrattade flera gånger. Men bra var den. Mysigt. Aldrig fel och gå på bio och äta popkorn. Dock inte lika goda som mina. Själva salongen var grisig som en svinstuga. Ngn hade hält ut en hel läsk där vi skulle sitta så vi fick hämta ngn som kunde moppa upp allt. Nu är min fråga, städar dom inte mellan filmerna!? Vad gör dom?! Man vill väl inte betala 100 spänn för att sitta i någon annans läsk och smuts. Nä bättring SF!
Nu har vi spelat President & Rövhål, alltid lika kul med lite spel. Nu är dock Söndagen slut och Måndagen har börjat. Så nu måste jag sova. Måste ju orka med veckan som kommer! Men som sagt, ännu en riktigt trevlig dag med kusinerna! Kolla in bilder på FB!

1 kommentar:

Bettan sa...

YES - yesman är faktiskt riktigt rolig!
:D