torsdag 12 februari 2009

På fötter igen.

Har stilat mina nerver. Det känns mycket bättre nu. Det ska nog gå bra det här! Hittade tillbaka till mina gamla gamla arbetslust idag. Lusten att verkligen göra allt perfekt och rätt. Inte glömma massa och fuska. :P Kommit på flera saker man ska göra som vi inte gjort på länge. Nu pratar jag inte super viktiga saker, utan rutiner. Så det är inte farligt att äta hos oss ;)

Jaja, skulle bara medela att det är bättre. Nu ska jag försöka bli lite trött så jag kan sova. Får inte vända helt på dygnet. Blir sjukt jobbigt på lördag i vilket fall!
När jag satt här och skrver stannade en taxi utan för och ett gäng fulla hoppade ut. Det var visst grannarna under mig. För jag hör hur dom pratar. FÖrstår mig inte på vem som bor där. Hon bor nog själv, men varför har man sängen i vardagsrummet?! Men hon kanske har barn, för där är några lite då o då.
Japp, helt rätt jag har ärvt det av pappa, är sjukt nyfiken. Är som en vakt hund som ska ha koll på alla runt omkring. Det är jag de. Skyller allt på Pappa.
God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul att hålla koll på sina grannar :D

Bettan sa...

Good to hear!