fredag 13 februari 2009

intresseklubben antecknar ni!?!

Har faktiskt hunit ner till affären nu på morgonen. Mjölken var slut. Måste ha mjölk i kaffet så det var bara att springa ner. hittade ngr goda chiabatta. yumi. Så det blev lite lyx frukost idag.
Brukar titta på ngt här på internet medans jag äter frukost. För ngn dag sen sprang jag på "Arga snickaren" låter som ett b-program. Fast jag tycker att det är riktigt roligt faktiskt. Familjerna är inte perfekta utan måste vissa upp sitt halv färdiga hus. Haha, de ni Svenskar, precis det vi inte gör. Allt är bara så bra och fint, fin bil, fint hus, fina barn, allt ska bara vara fint och perfekt. Tror det är därför jag gillar det här programet! Hahaha. Jajaj, men just nu fungerar det inte alls. BLir så trött när internet bråkar. Vadå Buffra?! Jag vill se nu, vis nu. Hatar när datorer måste tänka. Har INGET tålamod för det! Jajaj, nu ska jag bråka vidare, Usch, vilket onödigt inlägg. Hahah

Jipppiiii, hittade ett nytt avsnitt Grays istället. Mycket bättre! :)

2 kommentarer:

Bettan sa...

Älskar Grey's!!!

Anonym sa...

håller med! alla svennar ska alltid visa sitt välstädade hem och väluppfostrade miner... såååå tråkigt!!