lördag 7 februari 2009

Nu har vi rappat färdigt..

Celie vann på Rappakalja.
roligt stund. Nu är vi alla lite trötta och osociala tror jag. Jag och Mathilda Sitter framför våra datorer, Caroline läser om konstiga lagar. Celie pratar som vanligt..:P

Tänkte nu när jag nu sitter här kan jag uppdatera er lite om vad som hänt på jobbet!
Min chef, Jonatan, har slutat. Eller fick sluta. I torsdags morgon! Borta! Bara så där. Han är förflyttad till medarbetare på Sky city. Så nu är han borta. Vet inte vem som läser min blogg, men jag har jobbat med honom nu i två år som chef. Visst han har lärt mig mycket. Men vi jobbar inte på samma sätt, tror jag han håller med om! Så för min del klagar jag inte! Fredrik från andra sidan blir chef för båda restaurangerna Blir jättebra tror jag. Det jag sett gillar jag. Tror vi kommer komma bra överens Första ass från andra sidan + en arbetsledare till kommer komma till min restaurang. När jag väl hjälpt Fredrik med att berätta om läget på restaurangen kommer jag och arbetsledaren på andra sidan, Sandra byta plats. Så snart byter jag restaurang. Nytt steg i jobb livet. Ska bli skönt med lite nytt! Inte samma sak hela tiden. Men visst finns flera stycken på jobbet som jag verkligen kommer sakna! Men så är det man måste ta nya steg för att komma någonstans. Kan inte fastna. Nyttigt för mig. Så nu får vi se hur länge till jag fastnar på McDonald's. Men ett tag till i alla fall. Vet inte riktigt. Får se vart livet bär en!

1 kommentar:

Bettan sa...

Spännande!
Men nu måste jag ju komma o hälsa på på den andra restaurangen också!!! :D
I'll be there!