fredag 6 februari 2009

Kusin besök..

Nu har kusinerna Mathilda och Caroline anlänt. Köpte med lite mat hem som nu är äten.
Hann inte riktigt få klart brödet innan jag skulle hämta dom, så mina goda bröd skulle stå och gäsa. Tog dock lite längre tid och hämta dom eftersom tåget var sent. Sen var jag snäll som vanligt. Hjälpte ngr vars bil hade gått sänder. Pappa, mina start kablar fungerade inte. Gubben var inte nöjd, sa att gamla typen av startkablar var bättre och lyckades leta fram ngr gamla. Var för mycket plast på mina! jaja, så nu vet jag de. Men det var nog inte bara batteriet som var dött. Bilen var nog sönder!

Nu ska vi spela spel....

2 kommentarer:

Bettan sa...

Hahaha, vi o startkablar - det är en speciell historia!
Puss

Julia sa...

hahaha, ja de är en riktigt rolig historia!! Haha, fast den ska vi kanske inte ta här!