lördag 21 februari 2009

Film tajm...

Ja, jag vet, jag har varit dålig på och uppdatera. kommit i en svacka. En massa spännande saker har hänt men jag har inte orkat skriva om det här.

Idag har jag varit ledig heeeeela dagen. Så vad hittar man på när man är ledig?! Jo det började med att jag satte mig framför datorn för att titta på det nya avsnittet av Gray's. Visas på torsdagar i USA, så fredag morgon finns det o titta på. Härligt. Nog med denna lila parentes För till saken hör att jag var inloggad på Internet, min msn funkade, men int gjorde Internet det! Ville verkligen inte alls.

Så vad gjorde jag, började kolla bland mina bilder och städa lite där. Då kom jag på att jag lovat Mamma bilder från hennes fest. Problemet var bara att jag inte har ngr bra bilder alls. Alla är från bordet där jag satt och inte på de andra 100 personerna som fanns i lokalen! WOPS. Så vad gör man?! Kan ju tyvärr inte göra om allt och ta lite bättre kort till mamma. Så nu har jag istället gjort en film. Får nog ingen Oscar på den, men jag är nöjd för att vara min första film som jag verkligen slutför. Den är helt oki. Hoppas att ni alla orkar titta. Är lite blandat från kvällens händelser. Allt jag kunde skrapa ihop! Hahah..

Skulle ta en EVIGHET och lägga upp den här. Så nu finns den istället på FB. Finns på min profil där.... här är en länk...

http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=129800840036



titta nu och njut av mitt fredagsnöje! :)

3 kommentarer:

Bettan sa...

Jag ska snart kolla på filmen.. me mitt internet funkar ju inte.. så jag snor på grannens men det är lite segt! :P

Anonym sa...

Filmen var superbra!
jag är jättestolt boss!

KANONKUL! :D 5 av 5 toasts

Bettan sa...

Nu har jag sett filmen! Bra jobbat!
Kul att de kom så många kändisar på festen!