tisdag 10 februari 2009

Mitt vackra hem

Eftersom det inte är så många som hunnit komma och hälsa på än tänkte jag lägga ut lite bilder. Mamma ville se hur det ser ut här. Jag har fixat färdigt vardagsrummet så det är bilder här. Sen är köket nästan färdigt. Ska köpa en duk i samma tyg som gardinerna. Men de får ni tänka dit och tänka bort tidningen som ligger på bordet. Annars tycker jag här är riktigt mysigt. Ska bara få upp våran tyg vägg så man slipper se Celies säng från soffan. Blir lite mysigare så. Även från henne tror jag! Sen är väggen riktigt fin! Vet inte riktigt var jag ska ställa bokhyllan bara. Känns just nu som om den inte riktigt syns. Jag som älskar min coola bokhylla vill ju att den ska synas. Mitt rum är fortfarande inte fixat. Just nu känns det väldigt grått där inne. Så nu behöver jag få upp mina gröna gardiner, sen få upp tavlor, lite blommor och en stor stor mysig färgglad matta. Väldigt bra present tips, en stor fin mysig matta! Sen känns det lite dumt och ha ett skrivbord om man inte har en stol! Jaja, nu har ni lite koll på hur här ser ut! :)
Köket!

1 kommentar:

Anonym sa...

I LIKE IT!!!!/Elna