fredag 9 januari 2009

VISA....

Jag har gjort det igen. Fast denna gången har jag gjort det på rikgtigt. Mitt VISA kort är borta. Suck. Vet inte alls var det är, trots att jag hade det igår, eller imorse. Kommer väl inte ihåg så väl vad jag har för mig kl 4 på morgonen. Nu är kortet spärat, så nu lär det dycka upp snart.
Kunde dock inte beställa ngt nytt kort direkt eftersom dom inte hade min adress här i Uppsala. Så nu får jag antingen gå till banken på Måndag och beställa ett nytt kort. Kanske kan ringa till min kära Bank hemma i Ekeby. Dom har alltid varit så snälla och hjälpt mig tidigare. Men dom har väl inte öppet på helger!?!

Nu har vi ätit en liten fest måltid eftersom Celie fick jobbet idag. Hon blev utbildningsanstäld, eller vad det hette. Hon ska jobba nu i tio gånger för och lära sig och sen se fall hon klarar av det. Ah, just det. Sa ju aldrig vad det var för jobb, hon ska ringa och sälja strumpor, stödstrumpor, kalsonger och Omega3 sak. Spännande. Så akta er alla för och ha hemtelefon.

Ja, visst hade det varit kul och vara vänner. Har tänkt på det jag med. Tråkigt att inte träffas bara för det här. Borde inte vara ngt problem. Men samtidigt är det lite specielt!! Inte helt lätt. Tänk om det bara blir helt konstigt. Vet verken ut eller in.

Nu ska jag titta på Let's dans innan jag kryper ner i min säng med Hippo. ( Min mysiga flodhäst mjukis djur! Mysig är han! haha..)

2 kommentarer:

Bettan sa...

Vem är det du vill va vän med?!

Kul för Celie!
Snacka med henne innan o hon verka glad för jobbet!

F sa...

oh, grattis celle! och lycka till med visa-kortet... know the feeling!