lördag 10 januari 2009

Hemma igen.

Blev som vanligt att man inte kommer hem i tid för att sova. När jag kom dit satt Sara och Jacob och tittade på ngn skit film. Satte mig i soffan och märkte hur trött jag var. Sen sov jag. Vet inte hur länge, men Usch så skönt det var. Är riktigt skönt o sova på soffan. När jag vaknade var middagen klar. Riktigt bra för jag var hungrig. Sen efter kaffe på maten skulle jag åka hem o sova. Men då kom Jacob och Sara och frågade fall vi ville vara med och spela spel. Har jag någonsin tackat !?! Blev Alias. Kul. Men jag är lite för seg i huvudet, snabb tänkt var jag inte. Men det gick. Saknade dig Bettan.. Finns ingen roligare och spela såna spel med. Hon blir helt till sig och super stressad. Skit kul! haha.

Nu sitter jag här i min Kvällsprocedur Säger inte var jag sitter men jag sitter där Danny inte får sitta med datorn för bettan..:P Haha. det där var inte alls internt. Sry.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Julia det är gaaanska nördigt att ta med sig datorn in på toaletten ;)

Bettan sa...

Fy va taskig o avslöja henne sådär.. men det är helt sant!! Ganska nördigt! :P

Hoppas du vann även om vi inte va i samma lag!