lördag 31 januari 2009

Så här sitter jag...

Min enda lediga dag den här veckan! Har varit taggad för den här dagen. Tänkt på den här dagen hela veckan för att orkar. Så vad händer idag vad gör jag!?!
INGET!!!! INGET ALLS! Inte ens en plan! Tappade all lust på den här dagen någon gång under morgonen. Blir så trött.. Det här är inte roligt. Vill inte sitta här vid min dator, vill ju hitta på ngt. Ngt roligt. Träffa ngn.
Jag vill ut och dansa hela natten lång!
Nu har jag huvudvärk. Ska läsa klart min bok, sen ska jag ta tag i mig själv och dagen!!

Pratade just lite med Maja innan hon försvann! SAKNAR DIG KNÄPPIS!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara njut av att inte gör någonting! Det är faktiskt skönt ibland.
Saknar dig Dudde!
Puss

Julia sa...

Hur gör man då!?!
Saknar dig med!!
Ses snart!