torsdag 8 januari 2009

Var trött, gå och lägg dig!

Ungefär så låter det i mitt huvud. Känner dock på mig att jag mest kommer rulla runt i sängen om jag går och lägger mig nu. Har inte gått och lagt mig så här tidigt på lääääänge! Men imorgon ska jag upp klockan 4 igen. Suck. Men kommer hem tidigt i alla fall :)

Har sitter jag i soffan istället. Finns inget på Tv. Får Panik på Celie och Sandra, dom är ett par riktiga pensionärer!!!!
Dom låter som ett gamalt par, sitter och tittar på ANTIKRUNDAN!! Dom ringde från sy föreningen tidigare och frågade efter dom. Men dom har blivit senila så då missade att det var ikväll..

Ja, nu ska jag sluta snacka skit om folk som jag vet läser vad jag skriver.

Har haft möte med Roland idag, högsta bossen. Spännande. Tänker inte skriva här vad som bestämdes, vet ju inte vem som läser. Men det ska bli spännande.
Imorgon ska Henrik komma och kolla fall det går bra med min utbildning. Det går inte alls särskilt bra. Wops. Så dålig man är ibland. (Hoppas nu inte att Henrik läser min blogg, då är det kört för mig imorgon.) Nu kanske jag ska läsa genom mina böcker så blir det väl bra.
Just det, Henrik om du läser, Så är jag jätteduktig och har gjort allt jag skulle!!!

3 kommentarer:

F sa...

hahaha, det var kul det om syföreningen. skrattade lite högt för mig själv här minsann! :D haha

Anonym sa...

Du är avis bara för att vi är mycket mognare än dig! Och det är syföreningen som är senila. Agda och asta glömmer ajämnt att vi ALLTID träffas på LÖRDAGAR!!! Så, när ni läser det här, lördag, missionskyrkan, jag och sandra har bakat småkakor. Kl. 8, precis som vanligt!:-)

Anonym sa...

Tillägg till Celie:
Berit, du får fixa kaffet den här gången; annan dryck medtages!