torsdag 29 januari 2009

Jobb Jobb, hela veckan låååång!

Ja, jag ska fixa bilder på vår fina modevisning. Problemet är bara att det är pappa som taigt bilderna. Inget ont om dig Pappa! Men bilderna är inte dom bästa. Inte riktigt insett fördelen med en digitalkamera! Man kan ta hur många blilder som helst för att få ett resultat som blir bra. Men jag ska kolla fall ngn annan fick ngr bilder. Ni ska få se!

Den här veckan så jobbar jag bara. Hinner inte träffa ngn utanför jobb! Det tär faktiskt på en. Men jag tänker på pengarna. Måste ha dom så det är bara att jobba och se glad ut!

Är dock inte så mycket och göra på kvällarna. Säljer så dåligt. Vilket gör att man går där i 9 timmar och bara tänker. Det är inte nyttigt för en kvinna som heter Julia! Jag tänker för mycket och när jag börjar tänka så blir det bara fel. Känner mig ensam, ledsen och deppig. Vilket inte är bra alls! Så nu måste jag ta tag i mig. Kan ju inte hålla på så här! Jag har inget och deppa för. Men det är så frustrerade. Svårt och sluta tänka. Vet att mina kära syster Elna nog förstår vad jag försöker säga! Haha, vi har ju lite syskondrag..:P

Nu ska jag springa in i dusch. Iväg till jobb!

Just det, jag är ledig på lördag. Jag vill vill vill verkligen hitta på ngt. Gå och ta en fika, gå på bio, gå ut och äta. Jag vill ut och träffa folk. Vill inte sitta hemma. Så nu undrar jag bara fall det är någon annan som inte heller har planer för helgen!?

1 kommentar:

Bettan sa...

Jag har inga planer - är helt öppen!!!