tisdag 20 januari 2009

God morgon.

Har sovmogeon idag. Sovmorgon som inte riktigt används som den brukar. Var så trött igår att jag gick ch la mig vid 22-22.30 någon gång. Men detta är ju sent för mig som brukar gå och lägga mig vid 21! :P Så nu skulle jag sova läänge och sen fixa lite här hemma innan jag åker till jobbet. Börjar 10.00 idag. Men tror ni inte att jag vaknar av mig själv klockan 6. Vem gör det!?! Var är världen på väg?! Så efter att ha försökt i en timme att somna om gav jag upp och gick upp. Åt frukost med en sömnig Celie. Så nu sitter jag här själv vid köksbordet med tända ljus och musik. Sitter mest och filofiserar. Tittar ner på dagiset utanför fönstret. Alla Mammor & Pappor som lämnar sina små söta.

Det är vitt ute. säkert nästan en decimeter ute. Alltid kul med snö! :) Nä nu ska jag nog duscha.
Idag kommer Elna! Ska bli super roligt. Tråkigt för henne att vi jobbar dock. Är ju bara hemma på kvällarna. Men vi kan nog se till och få till massa syskon mys och prat i alla fall! Ikväll ska vi till Moster och äta middag. Mysigt! Är aldrig fel med en tripp ut på landet. Elna har inte varit där ute sen dom skrev på papperna på huset. Det har hänt MYCKET sen dess vill jag lova! Där var ÄKLIGT smutsigt och vidrigt då. Inte alls som nu! Moseter och Lennart är duktiga dom.

Inga kommentarer: