onsdag 7 januari 2009

Jag vet!

Världens sämsta på att uppdatera. Nästan i alla fall. Men när man har fullt upp och det händer en massa kul hinner man inte uppdatera. Tar ju dyrbar tid.

Men Gott nytt år på er alla! Känner på mig att 2009 kommer och bli ett riktigt bra år!

Bettan & Danny följde ju med upp från allt julfirande i skåne. Så det blev en intenstiv och rolig vecka. Känndes inte ens som jag jobbade, hittade på så mycket i alla fall. Men jag tror inte vi lyckades gå i säng i tid en ända kväll.. Haha, tur att vi fortfarande är unga ;)
Vi hade i alla fall riktigt roligt. Saknar er massor!!!! Nyår bestod av det de ska bestå av i mina ögon, god mat, fint dukat bord, skratt, lite spel, alla uppklädda och fina. En riktigt rolig kväll helt enkelt. De får vi göra om :P
Om ni vill se bilder finns det en massa på facebook som Bettan lagt upp.

Men nu känner jag verkligen hur trött jag varit den här veckan, helt slut!!! Kan sova hela dagarna. Fast de gör jag inte eftersom jag jobbar.
Imorgon ska jag ha möte med högsta bossen, se vad han vill den här gången. Även om det är trevligt och prata med honom och så, så blir jag alltid lite nervös. Han vill ju veta vad jag vill, men om jag inte riktigt vet vad jag vill. Vad säger man då!?!

När vi satt och åt frukost ringde ett jobb till Celie. Spännande. Hon ska på intervju imorgon. Vi vet dock inte alls vad det är för jobb. Hon tyckte att dom sa ngt med dinko ngt sånt. Men om man söker på eniro eller google hittar man inget som heter så. Det blir en extra överraskning! haha
Hoppas verkligen hon får jobbet!

4 kommentarer:

Bettan sa...

Najs, för Celie!
Vi hoppas verkligen på detta jobbet!!

Vi måste göra om vårt lyckade nyårsfirande i år också!
Fast i Hbg istället kanske?!

F sa...

lycka till till er båda :D

Sandra sa...

Det är inte DinSko? :P

Anonym sa...

Det var så lätt som Din K Collection, memn de sa bara din K.. Inte konstigt man blir förvirrad, supermystiskt namn! Men jag fick det! Yay, jag är telefonförsäljare!;-)