torsdag 15 januari 2009

Hujeda mig en sån dag det var..

EJ värre tänkas kan!!

Ungefär så. Varit mycket gnäll här på sistone. Men det här tar nog priset!! Glenn min vackra svarta skönhet är skadad. Har fått plåstra ihop honom med tejp. Min Glenn, jag som blir arg när ngn slår igen dörrarna för hårt.
Allt är mitt fel! Farligt och köra så tidigt på morgonen. Det var inte utan ngr tårar jag såg skadan!

Ringde pappa på min rast för att prat av mig om bilen. Allt könndes mycket bättre efter åt. Han gav mig lite perspektiv, Sen var han på superbra humör. Min pappa är såå gullig! Älskar dig pappa! Vet att du fäljer min blogg så tack för samtalet idag :P

Resten av dagen var jag alldeles blödig och arg på jobbet. Lyckades skämma ut mig idag igen! Pratade med en bil, skulle stänga av mitt headsett och prata med Olga. Upptäcker för sent att jag sagt allt till bilen. Vilket nybörjar misstag. Dessutom sa jag " Bara för att du gör FEL!" Wops! Dom skrattade så dom grät på jobbet.

Eftermiddagen har jag tillbringat i soffan. Tittade på Gray's Anathomi. Hittade två avsnitt jag inte sett än. Äntligen lite nya avsnitt. Men dumma dumma megavideo ville inte vissa sista minuterna på andra avsnittet. SÅ får man inte göra! Usch. Nu ska jag äta middag.

Inga kommentarer: