onsdag 14 januari 2009

Jobbig dag.

Visa dagar är bara jobbiga. Den började bra men trött. Sen blev jag bara för trött. Orkade inte mer och blev på dåligt humör.
I morse runt 7 kom tre stycken super fnittriga tjejer in på restaurangen. Dom var väl runt 20 kan jag tro. Dom hade tydligen riktigt roligt och satt där och pratade och skrattade i 1 och en halv timme. Jag tror att dom hämtat upp en av tjejerna på Arlanda. Hon hade nog bott utomlands ett tag. Men i vilket fall så blev både jag och Cecilia lite svartsjuka. Vi vill med träffa vänner en morgon och bara sitta o fnittra så där hysteriskt i en timme. Så som man gjorde när man var yngre. Eller gör fortfarande. Men ja, jag saknar er alla mina vänner. Tänk om livet bara går och man bara jobbar och låter dagarna gå. Man måste ju ha roligt längs vägen. Frågan är har jag verkligen det?!
Nu sitter jag här och gör inget. Tvn går och jag uppdaterar mig på allas liv i deras bloggar.
Nu började Las Vegas.. Maja var är du!? Det är ju vi som sitter och tittar på det här tillsammans med lite cola zero och choklad :) Saknar dig knäppis!! Vad ska du i Etiopien och göra.
Är ledig helg helgen men vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Lust och göra ngt?! Måste dock vara billigt! Har inte pengar än på ngn vecka :P

2 kommentarer:

Sandra sa...

Är du ledig nu i helgen?
Ska jag komma o fnittra med dig?

Julia sa...

Du är ALLTID välkommen vännen!!! Har som sagt inga pengar så jag kan komma till dig eller ställa till med en massa spännande saker. men välkommen är du alltid..:P