lördag 10 januari 2009

Nybadad

Har precis kommit upp ur ett varmt skönt bad!! Super skönt precis vad jag behövde. Eller jag hade nog blivit ännu gladare för en solig sand strand. Men i brist på det fick det här duga. Lyckades leta fram en ansikts mask och allt. Skönt och avslappnande. Men nu skriker magen efter mat. Mat som vi inte har hemma. Inget kul alls i skåpen. Så nu ska vi åka hem till Sandra och äta. Så nu måste jag klä på mig och träffa folk. Suck. Jag som ville sitta här i pyjamas/myskläder tills jag kröp ner i sängen. Men inte då. Vilket i -landsproblem att man inte har mat hemma när man är hungrig.

Har ringt banken idag för och fixa med mitt kort. Fick fixa telefonbank för att det skulle gå. Efter en lång kö kom jag fram. Han förstod inte varför jag inte var skriven här istället för i Märsta. Det förstår inte jag heller. Ska ringa adressändring på måndag! Men i vilket fall tar det nu till nästa fredag!!!! innan jag får mitt nya kort. Vilket betyder att jag inte har ngr pengar för än på fredag!! Där har ni ett problem som heter duga!
Jaja, blir ett effektivt sätt att spara pengar på.

Nu har Celie och Sandra cyklat i förväg så nu ska jag klä på mig innan jag kör dit för middag.

2 kommentarer:

Bettan sa...

Hahahaha, de cyklar o du köra bil!!
You go Girl!! :D

Men du, kan du inte gå till banken o ta ut pengar? Trots att man knappt kan göra nåt på banken numera så måste de väl ge ut pengar, eller?!

Julia sa...

hmm, de var en tanke. kanske ska göra det på måndag. är ledig då så ja ska kolla upp detta. Annars som sagt, ett bra sätt att spara ngr slantar. Vilket vi mer än väl behöver!!!! :P