fredag 16 januari 2009

Stor Bråk.

Japp, försökte undvika det in i det sista. Men till slut gick det inte. Blev så frustrerad. Man ska inte bråka med Julia. Till slut så blir det nog och då är det verkligen nog. Nu har orkar jag inte mer. Det blev helt enkelt bråk. Vi skrek, de var bara svart för ögongen. Blir fortfarande lite upprörd bara jag tänker på det. Gillar inte och bråka på det här sättet egentligen. Brukar inte leda till någon förbättring. Men visst ibland måste man få sätta ner foten och om det blir bråk då så får de väl bli det.
Bråket slutade med att han sprang ut och skrek något och slog igen dörrar. Jag blev arg och ville me slå i dörrarna, så jag sprang ut genom andra dörren lika arg.

Vilken dag. Bra slut på en arbetsvecka!!?! Tur att det är helg nu! Ledig heeeela helgen! kunde inte vara skönare.

Men nu har jag nog lugnat ner mig efter ett lååångt varmt bad. Nu lämnar vi det och har en härlig helg istället.

Inga kommentarer: