tisdag 7 oktober 2008

Ledig dag..

Skönt, alltid skönt och vara lite ledig. Men sen kommer man på att man inte har något och göra och blir rastlös. Jag hade tänkt tvätta men för första gången var det bokat på alla tider i båda tvättstugorna..suck.

Sen har jag lyckats klanta mig lite igen. Jag var nere i skåne i helgen en snabbis för och lämna bilen till pappa. Så jag


NEJ! jag hade skrivit färdigt hela det här inlägget så försvann allt...suck, jag orkar inte skriva om det igen. så ni får inte veta hur jag klantat mig eller vad jag har för mig. nog inte allt för intressant så ni överlever nog..;)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men din jäkla teaser!! du kan ju inte bara börja på en historia o sen inte fortsätta. har man sagt A så får man säga B så kläm fram det nu ;) puss

F sa...

neeeeej, haha, så taskigt! jag blev jättenyfiken... :P