torsdag 16 oktober 2008

....

orkade inte riktigt skriva ngn rubik. vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. då man borde låta bli och skriva. Men men. Idag har det inte hänt så mycket spännande, mer än att jag pratat med Bettan. Alltid lika kul. Blir ju inte så ofta längre. Blir lätt så när man bor i olika länder. Men nu är hon hemma i skåne en sväng. Kan ni tänka er vilket sammanräffande, nästa vecka ska jag ner till skåne på fest, bettan är kvar till Lördagkväll. Så vi hinner träffas lite på lördag. Ska bli sjukt kul. Sist jag var i skåne var jag bara med familjen, så den här resan blir det till att umgås med alla vänner. Roligt. Kan jag behöva, en helg med massa vänner, skratt och massa kul. Just de, ngn skåning som vill neråt denna helg så hör av er. Jag har ju trots allt 4 lediga platser i min fina bil...Ja de var väl ingen som trodde att JAG skulle ta buss eller liknande ner!? Nä, hatar o inte kunna ta mig när jag vill vart jag vill. Därför man har en bil. Sen måste jag ju f¨visa upp den hemma.
Nä, nu ska ja vika mina sista kläder och sen krypa ner i sängen. Kanske läsa lite innan sömnen smyger sig på! God natt...

Inga kommentarer: