lördag 11 oktober 2008

Jag blir faktiskt lite ledsen...

Gillar inte när jag hör att folk snackar skit om mig bakom min rygg. De sårar faktiskt. DU får tycka att jag är en hemsk bitch om det är det du tycker. Men säg det till mig eller håll det för dig själv. Gå inte runt och prata massa skit till alla! Jag vet att jag kan vara lite jobbig ibland och bli irriterad, men ja försöker ha tålamod, jag försöker lära känna dig, jag försöker. Men vad gör du?! Försöker du ens!? Men en sak är säkert, att det är inte kul och få reda på att de snackas mycket bakom min rygg om mig. Känns som man är tillbaka på högstadiet. Nog för att många av er bara är några år äldre, men det är faktiskt ett jobb. Alla försöker vi göra vårt för att vi själva och andra ska trivas. Vi spenderar ju mycket tid där. Så om jag är så jobbig, gör att du tycker det är jobbigt och komma till jobbet. SNÄLLA, säg det till mig så vi kan prata och göra något åt situationen!
Det är inte alltid lätt när man inser att man i deras ögon är en av cheferna, den man snackar skit om och alla ogillar. Vet inte riktigt om jag förtjänar det. Tycker att jag försöker vara glad uppmuntra och öra jobbet till en lite bättre plats.
Jag kan vara jättetrevlig, ha roligt och skämta. Men först och främst är vi där för att jobba, har vi tid över gör vi allt det andra. Men så ser visst inte alla på saken har jag märkt idag.
Så nu ska jag plåstra om min självkänsla, kanske lära mig något av det jag hört, framför allt ska jag sova tillsammans med min självömkan!!! För jag vet hur tänkare, funderaren Julia fungerar. Har jag börjat tänka en tanke kan jag aldrig sluta! Nu sätter jag hopet till att sömnen kan få mina tankar att sluta tänka!

3 kommentarer:

Maja sa...

vi åker på roadtrip istället för att fundera en massa..!!

Kine Karlsen sa...

vem snackar shit!?!??! ingen snackar shit om min JULIA!!! da kommer NOrskan och tar dom!! mitt namn åar KINE:)
JEG syns ialefall du er jätte trevlig Julia!! og det er bra med regler, og ordning! alla må bare klara fölga det.

Anonym sa...

Vi tycker om dig!!! man ska inte tänka för mycket det är inte hälsosamt :P