onsdag 24 september 2008

Besiktning

Jaha, då har man beisktat bilen. Kan ni tänka er, den gick igenom. Utan några större anmärkningar. Den hade ngr saker man behövde rätta till. Men inge större fel. Det trodde jag verkligen inte! När jag ringde hem till pappa och berättade hur det gick frågade han hur kort kjol jag hade. Men ser du, jag kom direkt från jobbet. Så någon skönhet var jag inte. Men iblend är det praktiskt att vara tjej. Säga vad ni vill, men dom är snällare mot en okunnig tjej! Konstiga var att det var visst en lampa som var sönder, hade jag varit i skåne hade det varit ombesiktning direkt. Tur att man inte gjorde det där..:P

Vad har mer hänt idag?.. Jobbat, inget kul och rapportera om det..Sen har jag tränat. Lagat middag och allt sånt vanligt.
Börjat fundera på vad jag ska hitta på i helgen. Lust och göra ngt riktigt roligt. Ngn som vill med in till Stockholm på en mys lördag med mat och mys!?

Kollat runt lite efter lägenhet idag. Jag hittar ingen. Nu börjar jag faktiskt bli lite orolig. Tänk om jag inte hittar någonstans och bo!? Får bo på gatan, eller i min bil.. USCH! :S

1 kommentar:

F sa...

men skulle du inte bo med celle? :)
asså, jag hade lätt varit på en heldag i sthlm, sååå najs!!