tisdag 28 oktober 2008

Aj..

Min mage har ont igen! Den vill inte vara med längre. Nu måste jag äta medicin igen! Vill inte heller vara med längre nu. Inte kul när man inte mår bra. Inte helt lätt och bli frisk ifrån heller. Inte som med ngt annat ta en tablett så blir allt bra.. utan ät tabletter men sen ät inte de här & de där & de här. Ät bra mat regelbundet lite och sällan. Lättar sagt än gjort med mitt liv kan ja meddela Imorgon är jag hemma från jobb. Ska se till o äta rätt o få magen med på banan igen. Är inte kul. Jag blir så känslig, allt blir mörkt hemskt och jobbigt. Fast att det inte är så! Allt bara för magen. Jag måste ta tag i det här och hitta rätt grund orsaker!!!
Konstigt de här är 3 året i rad jag får ont på hösten.. Varför? Varför blir jag så stressad? Varför reagerar mig kropp så här? Det är nu det ska vara lugnt på jobbet, säljer lite och bra med folk. Men inte då. Ja nu ska ja ta o äta dagens sista shott med äcklig medicin och krypa ner i säng.

Inga kommentarer: