onsdag 15 oktober 2008

ZzzZzZzZZzzzzz

Så här trött har jag verkligen inte varit på lägne. Blev ingen vidare sömn inatt. Var på bio med massa tjejer, lite för o säga hejdå till Linda innan hon drog till Etiopien idag. Var en trevlig kväll, trots att filmen ver en av de sämsta ja sett! Kommer inte ihåg namnet men de var den med ben stiller och jack black. Se den inte.
jaja, sen belv det en låååååååååååååååååååååååång dag på jobbet. Hur jag mådde gick verkligen i vågor. Först bara lite klantig som vanligt, sen lite trött, sen flummig. Sen var jag helt slut övertrött och gick runt o skrattade för mig själv. Sen gick jag in i väggen och blev arg på allt och alla. Hoppas dock att inte alla märkte detta. Men kanske inte så konstigt efter 12 timmar och man inte ätit på minst 6. Men jag klagar inte, tror ja inte.. eller kanske är det jag gör!?!
Jaja, nu är jag trött i vilket fall och ska sova. Så något mer spännande inlägg än så här blir det inte

Ledig i helgen, ngn som har lust och hitta på ngt!?!

Inga kommentarer: