lördag 11 oktober 2008

Nu tvättas det igen..

eller igen och igen. var en halv evighet sen sist! Alltid lika uppskattat dock och springa till tvättstugan stup i kvarten!

Idag åkte jag och Maja på en rodetripp i min fina bil. Vi hamnade på en liten väg, vet inte var. Vägen blev mindre och mindre, med större och större hål. Sen blev det en grusväg! Jag som inte
vill köra på grusväg med min bil.. Körde i snigelfart. blev dock smutsig. Så nu måste den tvättas! Kan ju inte vara smutsig redan! Har inte njutit klart av att spegla mig i den svarta lacken... Dock var det en trevlig tur med mycket fina färger, mycket tjej snack, musik lite vilsna, massakor, och annat trevligt. Tog två timmar innan vi hittat hem! haha.
Just de, kanske ska lugna alla lite. Jag är åter på benen efter gårdagens inlägg. Funderar inte längre och är glad ( lite trött dock). Har insett att jag helt enkelt får leva med att dom snackar skit. Det är ju trots allt inte dom jag jobbar för och mina chefer har inte klagat så något måste jag göra rätt. Så nu fokuserar vi på det i stället och hoppas på att alla ska trivas trots allt på jobbet.
Jaja, kändes jobbigare inatt kl 03 än vad det gör nu!! :P Konstigt.

Nu ska ja hämta sista maskinerna. Sen in i duschen och sen bär det av till Uppsala. Träffa Sandra och Celie igen.. Dom kan ju inte roa sig på egen hand.

Just en sak till.. Nu har jag fått reda på att man kunde fixa så att alla kan kommentera här. Så nu är det fixat. SÅ skriv massa roliga kommentarer Men skriv gärna under med ert namn så jag vet lite vem det är..:P haha. (Sandra...)
Over and out!

Inga kommentarer: