måndag 20 oktober 2008

planerar för fullt.

Det blir en intensiv helg hemma i skåne. Har sjukt mycket inplanerat. Varnda minut bokad. Får se lite vad jag sen gör. Har lite olik alternativ. Får se fall jag hinner med Elin. Sen vill jag ju träffa Elna inte sett henne sen innan sommaren tror ja.. Dåligt. Men det kan inte hjälpas när man har en syster som flänger runt och inte är hemma! :P
Men sen kanske det i slutändan blir att jag hänger på McD i Svedala, det var visst ett gång därifrpn som skulle dra ut o dansa i Malmö..Låter ju lite kul. Får helt enkelt se vad som händer. Planerna är många. Dock är tiden knapp. Funderade till och med på att hinna klippa o färga håret hos min favorit frisör, Larson o Lange. Dock kostar det en halv förmögenhet. Så det får nog vänta, har inte tid heller. Sen får man ju faktiskt tänka på att jag köpt ny bil den här månaden, borde spara in lite. Så mycket tjänar ja inte på det här jobbet...
Nog för allt ord bajsande nu!

Inga kommentarer: