söndag 12 oktober 2008

Så va det snart Måndag igen.

Tänk vad veckorna går snabbt. Man hänger knapt med ju. Helgen '

Nu hände det igen!!!!! Här skriver jag en massa och så försvinner allt Bara för vår dumma internetsladd är i sönder och glappar hela tiden. sjukt frustrerande.
Jaja, blev så stora klagomål förra gången jag inte skrev om så jag får väl göra det nu.. trots att ja inte vill:P

Vad skrev jag!?
Inget speciellt i helgen. Jobb, Uppsala.
Men avsutade helgen med en trevlig kväll i soffan hos Sara! Najs

Sen har jag sett till i veckan så jag slipper bo på gatan. skrivit på ett kontrkt för en lägenhet. Känns bra. Ska måla om mitt rum och fixa. Ska se till så det blir lite fint där. Sen får vi se hur det blir och flytta tillbaka till Uppsala igen. Vem ade trott det för 6 eller 7 år sen.. orkar inte räna exakt hur länge sen det var.

Nu ska jag läsa min bok.. Hejdå världen.

2 kommentarer:

F sa...

störig blogg du har :P som tar bort all text menar jag, hehe :)

Kine Karlsen sa...

när skal du flytta til uppsala? jag skrev under på kontrakt i dag oxå=)=) love you