lördag 18 oktober 2008

Heeeelg

Så skönt med helg. Planerna var många, tankarna var många, sökandet på internt infann sig. MEN ingen lockande hittade vi trots detta. Inget tillräckligt spännande för mig och Maja. Har en viss standard vi måste uppnå med det roliga ju.. haha.
Jaja, i vilket fall blev det inget av det vi funderande på. Istället blev det Thai mat!!! Wieeee. Sen satte vi oss här i soffan. Vem vill resan sig nu..!? Inte vi. Blev god mat med High School musikal.. Gick på TV haha. Hemsk var den. Men det är skönt med såna här dagar lite då och då. Precis vad man behöver.
Sen när jag satt här började jag planera lite inför nästa helg.. Ska ju till Skåne som sagt. Tänk vilket sammanträffande. Nästa helg har HIF (i dess rätta färger och form) match mot TFF. Kul! Gissa om jag kommer vara där! haha. Redan berättat för Maria att hon måste följa med. Ska plocka med mig hela utstyrseln med halsduk och allt inför. Här ska det laddas. Jag har inte varit på match på Olympia sen jag flyttade hit. Tror den senaste matchen faktiskt var när Henke kom tillbaka....

Kanske inte bästa kvalitén, men känn på stämingen..! oj oj, så roligt. Men nu ska ja till Olympia igen och skrika mig hes. ;)

1 kommentar:

thure sa...

VÄLKOMMEN TILL SKÅNE.
Å SE DE RÖDA,VITA,BLÅ-HIF.
Videberg saknar dig.
THURE