torsdag 9 oktober 2008

Äntligen äntligen...

Nu har jag fått min kära nya bil.. den är så fin.. kan verkligen inte fatta att det är min bil. Har dock inte gett den ngt namn än, får lära känna den lite först..:P Haha..

Lovar och lägga upp lite bilder på skönheten.. men just nu regnar det, vill inte riktigt gå ut o ta kort då. Solen ska lysa på bilen..:)
Jaja, såg att det var ngr som blev lite irriterade på mitt förra inlägg.. Men det är verkligen hemskt när alt man skrivit bara försvinner. Orka skriva om det!?!
Jag kan berätta i korthet om mitt köra klanteri.

Brottom hem till skåne, klockan var mycket. hämtade Celie och Sandra i uppsala. Bestämmde mig för att lämna arbetskläderna där. När vi väl kommit till nyköpingsbro och skulle handla lite godis upptäkte jag att mitt bankkort låg i jackan som var kvar i uppsala.. GRATTIS! men i morgon har jag klarat mig en vecka utan pengar. tänk vad man kan. dock är det lite jobbigt. Tidigare i veckan nör jag inte hade bil kunde jag inte ta mig ngnstans heller. Fick klaostoforbi av att sitta här o inte kunna göra vad jag ville när jag ville!
Haha, sen kom jag på en lite pinsamare historia. Lovat att den skulle falla i glömska. men nu i efterhand r den kanske lite rolig..HAHa
I vilket fall var så klart alla flyg o tåg full bokade..SUCK. Så vi fick åka buss upp.. Jag ogillar skarpt att åka buss så långt. I vilket fall som helst så skulle jag gå på toa.. Jag hatar buss toaletter. De gungar är litet och äkligt. När jag var färdig gjorde jag som jag gjorde sist och som det stod att man skulle göra. Trampa ner den vita pedalen. Sagt och gjort. Min panik borjade dock växa när jag inser att vattnet bara stiger. Det står att man ska hålla nere tills luckan i bottnen öppnar sig och allt åker ut.. Så jag väntar vattnet stiger. Men inte öppnar luckan sig ! NÄ. Så när jag väl ger upp o bestämmer mig för att nu går det inte längre och ska smita ut svänger bussen kraftigt, toalettinehåll åker ut på golvet! HEMSKT! men vad ska man göra.. berätta för hela bussen att nu har vi ingen toa i fem timmar till. Nä, så jag går o sätter mig och låsas som inget. kanske inte den bästa lösningen, men de var för pinsamt ocg gå fram till buss chafören.

Ja så nu fick ni reda på mitt klanteri. Att jag aldrig lär mig och sluta klanta mig. Sen kanske man inte ska skriva pinsama klanteri här. Kommer jag säkert få äta upp. Jaja. De bjuder jag väl på.
Nu ska jag äta knäckebröd och vatten till frukost. Jag har ju inga pengar och köpa ngt vetigt för!!!

3 kommentarer:

Sandra sa...

hahaha Toaletthistorien var det bästa jag hört på länge!!! Du och jag kan ju lätt bilda en pinsamhetsduo, jag som visar rumpan på gymmet o allt :P

F sa...

hahaha noo! tack för att du delar med dig av klanteriet. vi är ju alla rediga klantar innerst inne ju ;)

Anonym sa...

Måste ju kolla så att det här går...