torsdag 27 november 2008

Tjejer runt ett köksbord..

Det är trevligt de! Man kan sitta och prata hur länge som helst, om ingenting! :) Trots det är det aldrig tyst. Kom precis hem från Saras kök där vi satt 5 tjejer och haqde trevligt.. oki Anders kom sen och han är inte riktigt en tjej. Men trevligt hade vi!
Blev te, Läsk och Pizza. Perfekt. En Maja och Julia diet. :)
Men nu borde jag verkligen sova. Är det inte konstigt att man är trött hela dagen och går och längtar till sängen. Men när man väl borde gå och lägga sig vill man inte. För om man går och lägger sig och sover så går det så snabbt och helt plötsligt är det morgon och klockan ringer! Vem vill egentligen gå upp!? Inte Jag! Men jag har varit sjukt trött idag så jag borde sova nu! Så nu ska jag gå och lägga mig trots att morgonen kommer vara här innan jag hinner lägga huvudet på kudden..Känns det som i alla fall!
God Natt, Sov sött

1 kommentar:

F sa...

asså, det är preciiiiis den anledningen till varför jag heller inte vill sova!!! :)