onsdag 12 november 2008

Celie på besök..

Äntligen har Celie varit hos mig. Hon har varit i krokarna men inte hos mig. Men så nu var det dags. Planen var att vi skulle packa. Haha, så mycket för o packa. Blev inget ner packat. Maja var hemma från jobbet, var ju lite synd om henne eftersom hon tog sprutor på morgonen. Så här var vi hos oss. Hungriga var vi så vi åkte och köpte lite Thai för att sen åka hem till vårt vackra kök och äta. Riktigt roligt. Eftersom Maja är min Dj till alla händelser i livet var hon det även här. Dock slutade det med att vi började och leka med hennes musik. Blev lite tävling, sen massa sjungande dansande och skrattande. Riktigt roligt hadde vi. Sen var det dags för lite film.
När nu filmen var slut var vi sugna på godis, dessutom kurrade magen igen. SÅ vi åkte och köpte en stor påse godis, kex, ostar, vindruvor lite läsk och annat gott. Sen bar det hem igen till köket. Sen satt vi och pratade och lyssnade på mer musik.

Sov i min nya lägenhet första natten. Dock på en luftmaddras i vardagsrummet. Inte så mysigt. Men det kommer nog bli en fin lägenhet. Ska bara ta mig i kragen och börja packa mina saker här....

Ivilket fall var det roligt att du tittade förbi Celie.. Välkommen tillbaka..:P om du hinner..

1 kommentar:

Maja sa...

pssst.. jag vann tävlingen!