torsdag 13 november 2008

Flyttpacka...

Det är vad jag borde ägna alla min lediga tid till. Men gör jag det..!?! NÄ! Ingen ordning och reda, eller handlar kanske om karaktär!? Eller lathet?! Nä, jag tror nog det går snabbt när jag väl börjat, men jag borde börja snart. En bra början hade ju varit och fixa ngt man kan packa ner sakerna i! Kanske kan åka och fixa det i morgon!?!.. Får se. Men om det nu finns ngn som känner att den inte har ngt och göra och vill komma och hjälpa mig så är ni mer än Välkommna!!!! Sen tror jag att vi fär färg till den nya lyan i helgen, så nu är det mycket och göra! Nästa vecka lär inte mycket bli gjort, massa med jobbet då. Kryssning och sen event på helgen. Ja, tiden tickar, 1 dec har jag sagt att jag ska vara ute ur lghen men vi får se.....

Nu är det snart tid för dusch och sen jobb.

1 kommentar:

F sa...

flyttpacka suuuuger!